Radijska igra: Produkcijski dialog z lastnim medijem in drugimi mediji
Ključne besede:
radio, gledališče, radijska igra, medmedialnost, produkcija, zvok, beseda, paraverbalno, literature, theatre, radio play, intermediality, production, sound, paraverbalPovzetek
Podlaga za prispevek so zvočni primeri dobre prakse z radijsko igro, izbrani tako, da so poudarjene tiste lastnosti, ki so za radio in za njegovo najbolj strukturirano zvrst (tj. radijsko igro oz. t. i. "zvočno gledališče") nepogrešljive. To so: iluzija intimnega stika, iluzija sočasnosti, paraverbalno kot najmočnejši signal govorjenega sporočila, hierarhija glasov, identifikacija poslušalca in režiserja kot "prvega poslušalca", minimalizem, segmentirana kompozicija, da prestreže tudi mimoidočega poslušalca, reciklaža in tišina kot močan kompozicijski in izrazni element.Prenosi
Objavljeno
2017-02-15
Kako citirati
Lučka Gruden, G. (2017) „Radijska igra: Produkcijski dialog z lastnim medijem in drugimi mediji“, Slavistična revija, 65(2), str. 366–372. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-64391266 (Pridobljeno: 21 november 2024).
Številka
Rubrike
RAZPRAVE
Licenca
Slavistična revija (http://www.srl.si) is distributed under
Creative Commons, attribution 4.0 international.
Slavistična revija publishes fully open access journals, which means that all articles are available on the internet to all users immediately upon publication. Non-commercial use and distribution in any medium is permitted, provided the author and the journal are properly credited.