Publicistika in poročevalstvo
Ključne besede:
slovenščina, funkcijske zvrsti jezika, časnikarstvo, novinarstvoPovzetek
Na podlagi domače in tuje literature je utemeljena razlika med širšo oznako publicistika in ožjo poročevalstvo. Slednjo razumemo kot dejavnost dnevniškega obveščanja javnosti. V njenem okviru so raziskave na sodobnem gradivu potrdile jezikovne in stilistične posebnosti, ki so se razvile kot posledica izbora iz knjižnega jezika zato, da bi opravljale svojo vlogo v poročevalskih besedilih. Posebnosti teh besedil tvorijo poročevalski stil. Prav zato je v okviru publicistične funkcijske zvrsti smiselno govoriti o poročevalski podzvrsti, ki jo tvorijo poročevalna in presojevalna poročevalska besedila.Prenosi
Objavljeno
1999-02-15
Kako citirati
KALIN GOLOB, M. (1999) „Publicistika in poročevalstvo“, Slavistična revija, 47(2), str. 179–194. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-10046050 (Pridobljeno: 22 november 2024).
Številka
Rubrike
RAZPRAVE
Licenca
Slavistična revija (http://www.srl.si) is distributed under
Creative Commons, attribution 4.0 international.
Slavistična revija publishes fully open access journals, which means that all articles are available on the internet to all users immediately upon publication. Non-commercial use and distribution in any medium is permitted, provided the author and the journal are properly credited.