Janševe in Pahorjeve prepričevalne strategije na zadnjih parlamentarnih volitvah

Avtorji

  • Mira Krajnc Ivič

Ključne besede:

politično jezikoslovje, predvolilni govori, državnozborske volitve, slovenščina, political linguistics, discourse, election speeches, general election, Slovene language

Povzetek

Prispevek analizira, kako sta skušala Janez Janša in Borut Pahor v svojih predvolilnih govorih na volitvah 2008 prepričati volivce. Z jezikoslovčevega vidika so bili v ta namen zbrani, transkribirani in analizirani nekateri njuni predvolilni govori ali deli teh govorov. Pokazalo se je, da so razlike v rabljenih prepričevalnih strategijah do določene mere odvisne od politične stranke, ki ju predstavljata, in od njunih osebnostnih lastnosti. Tako Janša volivce prepričuje s sklepanjem, držo in osebnostjo, Pahor po drugi strani pa večinoma z vplivanjem na čustva, osebnostjo in držo.

Prenosi

Objavljeno

2011-01-15

Kako citirati

Krajnc Ivič, M. (2011) „Janševe in Pahorjeve prepričevalne strategije na zadnjih parlamentarnih volitvah“, Slavistična revija, 59(1), str. 21–35. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-18321160 (Pridobljeno: 23 november 2024).

Številka

Rubrike

RAZPRAVE