Janševe in Pahorjeve prepričevalne strategije na zadnjih parlamentarnih volitvah
Ključne besede:
politično jezikoslovje, predvolilni govori, državnozborske volitve, slovenščina, political linguistics, discourse, election speeches, general election, Slovene languagePovzetek
Prispevek analizira, kako sta skušala Janez Janša in Borut Pahor v svojih predvolilnih govorih na volitvah 2008 prepričati volivce. Z jezikoslovčevega vidika so bili v ta namen zbrani, transkribirani in analizirani nekateri njuni predvolilni govori ali deli teh govorov. Pokazalo se je, da so razlike v rabljenih prepričevalnih strategijah do določene mere odvisne od politične stranke, ki ju predstavljata, in od njunih osebnostnih lastnosti. Tako Janša volivce prepričuje s sklepanjem, držo in osebnostjo, Pahor po drugi strani pa večinoma z vplivanjem na čustva, osebnostjo in držo.Prenosi
Objavljeno
2011-01-15
Kako citirati
Krajnc Ivič, M. (2011) „Janševe in Pahorjeve prepričevalne strategije na zadnjih parlamentarnih volitvah“, Slavistična revija, 59(1), str. 21–35. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-18321160 (Pridobljeno: 23 november 2024).
Številka
Rubrike
RAZPRAVE
Licenca
Slavistična revija (http://www.srl.si) is distributed under
Creative Commons, attribution 4.0 international.
Slavistična revija publishes fully open access journals, which means that all articles are available on the internet to all users immediately upon publication. Non-commercial use and distribution in any medium is permitted, provided the author and the journal are properly credited.