Recepcija treh kratkih zgodb med bralci z različnih ravni šolanja

Avtorji

  • Mateja PEZDIRC BARTOL

Ključne besede:

literarna teorija, slovenska književnost, kratka proza, branje, bralec, recepcijsks estetika

Povzetek

Naše razumevanje pri branju besedila je določeno z najmanj dvema dejavnikoma: na eni strani imamo besedilo, ki posreduje določeno vedenje in usmerja naše razumevanje s svojo strukturo in besedilnimi kodi, na drugi strani pa imamo bralca, ki ni nevtralni pasivni sprejemnik, temveč je družbeno in zgodovinsko določen, branje pa usmerjajo tudi njegove individualne, specifične značilnosti. Namen raziskave je bil ugotoviti razlike in podobnosti v recepciji treh kratkih zgodb med bralci z različnih ravni šolanja in z različnim književnim znanjem, in sicer v odnosu in motivaciji za branje, književnih interesih, všečnosti zgodb, vrednostnih sodbah ter razumevanju in interpretaciji.

Prenosi

Objavljeno

2002-01-15

Kako citirati

PEZDIRC BARTOL, M. (2002) „Recepcija treh kratkih zgodb med bralci z različnih ravni šolanja“, Slavistična revija, 50(1), str. 83–102. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-18351714 (Pridobljeno: 25 november 2024).

Številka

Rubrike

RAZPRAVE