Radijska igra: Produkcijski dialog z lastnim medijem in drugimi mediji

Avtorji

  • Gabrijela Lučka Gruden

Ključne besede:

radio, gledališče, radijska igra, medmedialnost, produkcija, zvok, beseda, paraverbalno, literature, theatre, radio play, intermediality, production, sound, paraverbal

Povzetek

Podlaga za prispevek so zvočni primeri dobre prakse z radijsko igro, izbrani tako, da so poudarjene tiste lastnosti, ki so za radio in za njegovo najbolj strukturirano zvrst (tj. radijsko igro oz. t. i. "zvočno gledališče") nepogrešljive. To so: iluzija intimnega stika, iluzija sočasnosti, paraverbalno kot najmočnejši signal govorjenega sporočila, hierarhija glasov, identifikacija poslušalca in režiserja kot "prvega poslušalca", minimalizem, segmentirana kompozicija, da prestreže tudi mimoidočega poslušalca, reciklaža in tišina kot močan kompozicijski in izrazni element.

Prenosi

Objavljeno

2017-02-15

Kako citirati

Lučka Gruden, G. (2017) „Radijska igra: Produkcijski dialog z lastnim medijem in drugimi mediji“, Slavistična revija, 65(2), str. 366–372. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-64391266 (Pridobljeno: 25 november 2024).

Številka

Rubrike

RAZPRAVE