Radijska igra: Produkcijski dialog z lastnim medijem in drugimi mediji

  • Gabrijela Lučka Gruden
Ključne besede: radio, gledališče, radijska igra, medmedialnost, produkcija, zvok, beseda, paraverbalno, literature, theatre, radio play, intermediality, production, sound, paraverbal

Povzetek

Podlaga za prispevek so zvočni primeri dobre prakse z radijsko igro, izbrani tako, da so poudarjene tiste lastnosti, ki so za radio in za njegovo najbolj strukturirano zvrst (tj. radijsko igro oz. t. i. "zvočno gledališče") nepogrešljive. To so: iluzija intimnega stika, iluzija sočasnosti, paraverbalno kot najmočnejši signal govorjenega sporočila, hierarhija glasov, identifikacija poslušalca in režiserja kot "prvega poslušalca", minimalizem, segmentirana kompozicija, da prestreže tudi mimoidočega poslušalca, reciklaža in tišina kot močan kompozicijski in izrazni element.
Objavljeno
2017-02-15
Kako citirati
Lučka Gruden, G. (2017) „Radijska igra: Produkcijski dialog z lastnim medijem in drugimi mediji“, Slavistična revija, 65(2), str. 366-372. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-64391266 (Pridobljeno: 25oktober2021).
Rubrike
RAZPRAVE