Učinek utelešene vednosti v sodobni dramatiki – 24ur Simone Semenič
Ključne besede:
slovenska književnost, slovenska dramatika, postdramsko gledališče, utelešena vednost, Slovene literature, Slovene drama, postdramatic theatre, embodied knowledgePovzetek
Članek analizira učinke sodobne dramatike, ki temeljijo na analizi posebnega delovanja človeškega telesa na nevrobiološki ravni. Najprej pojem utelešene vednosti razlikujemo od pojma refleksivne vednosti, nakar analizo nevrobioloških mehanizmov, ki utemeljujejo utelešeno vednost, povežemo z Damasievim razumevanjem čustev in občutkov ter njihove evolucijske zveze s pravili vedenja bitij v skupnostih. Končno ugotavljamo, kakšni so možni učinki utelešene vednosti v sodobni dramatiki na prejemnika dramskega sporočila. Teoretsko analizo utemeljimo tudi skozi študijo primera, in sicer drame 24ur Simone Semenič.Prenosi
Objavljeno
2015-04-15
Kako citirati
Žunkovič, I. (2015) „Učinek utelešene vednosti v sodobni dramatiki – 24ur Simone Semenič“, Slavistična revija, 63(4), str. 377–388. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-59734114 (Pridobljeno: 17 november 2024).
Številka
Rubrike
RAZPRAVE
Licenca
Slavistična revija (http://www.srl.si) is distributed under
Creative Commons, attribution 4.0 international.
Slavistična revija publishes fully open access journals, which means that all articles are available on the internet to all users immediately upon publication. Non-commercial use and distribution in any medium is permitted, provided the author and the journal are properly credited.