Kulturna identiteta in postmoderna družba pri pouku književnosti
Ključne besede:
književnost, književna didaktika, postmoderna, kulturna identiteta, strpnost, eng, literature, didactics, literary pedagogy, postmodernism, cultural identity, tolerancePovzetek
Opisane so značilnosti postmoderne družbe in postmodernega subjekta ter prikazano, kako lahko v postmoderni dobi sooblikujemo posameznikovo individualno in nacionalno, pa tudi globalno kulturno identiteto, krepimo medkulturno povezovanje (inter- in intrakulturno) ter prispevamo k razvijanju kulturne zavesti. Izkaže se, da je vzgoja za strpnost - poleg problemsko-ustvarjalnega poučevanja in učenja - ena temeljnih določilnic sodobnega pouka književnosti.Prenosi
Objavljeno
2010-03-15
Kako citirati
Žbogar, A. (2010) „Kulturna identiteta in postmoderna družba pri pouku književnosti“, Slavistična revija, 58(3), str. 349–360. Dostopno na: https://srl.si/ojs/srl/article/view/COBISS_ID-43795298 (Pridobljeno: 23 november 2024).
Številka
Rubrike
RAZPRAVE
Licenca
Slavistična revija (http://www.srl.si) is distributed under
Creative Commons, attribution 4.0 international.
Slavistična revija publishes fully open access journals, which means that all articles are available on the internet to all users immediately upon publication. Non-commercial use and distribution in any medium is permitted, provided the author and the journal are properly credited.